קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

עולם בו אנו חיים כיום מתנהל יותר ויותר באמצעות האינטרנט, והדבר נכון במיוחד עבור העולם העסקי. הרשת רלבנטית כיום עבור עסקים מכל הסוגים ובכל התחומים, הן כערוץ שיווק ופרסום מרכזי והן כפלטפורמה בה מציג עצמו העסק בפני העולם ובאמצעותה הוא פועל בו. על מנת להשיג את המרב מהפוטנציאל העצום שטומן בחובו האינטרנט עבור העסק שלנו, חשוב לקדם אותו בצורה מקצועית ונכונה. מטרה זו ניתן להשיג באמצעות עבודה עם חברת קידום אתרים איכותית ומקצועית.

קידום אתרים – מה זה אומר ואיך זה יתרום לכם לעסק?

עבור מי שלא התעניין בתחום יותר מדי עד כה אך מעוניין להבין מהי בעצם חברת קידום אתרים ומה חשיבותה כיום עבור בתי עסק באשר הם, נסביר בקצרה את הרעיון הכללי


אתר אינטרנט משמש כיום בתור הפנים של בית העסק, במובנים שונים. דרך האתר מציג עצמו העסק אל העולם, באמצעותו הוא משווק עצמו ברשת ומגיע ללקוחות אשר לא יכול היה להגיע אליהם בדרכים אחרות וכך הוא גם יכול לבנות לעצמו מוניטין לאורך זמן, ליצור שיתופי פעולה ענפים ומורכבים ולבצע עוד אינספור פעולות שונות המסייעות לקדם ולשווק אותו ביעילות חסרת תקדים.

אך על מנת להשיג את כל המטרות השאפתניות הללו, יש להתחרות כמובן באינספור בתי עסק אחרים אשר כמובן פועלים גם הם כיום ברשת (מי לא?…). לכן, נדרשת חברה מקצועית המתמחה בתחום של קידום אתרים בגוגל על מנת להביא את האתר של העסק שלך למצב בו הוא אכן מתחרה בהצלחה באתרים אחרים, ומצליח להפיק תועלת ממשית מהיתרונות העצומים של הרשת כיום.

במילים אחרות, השאלה שהגיוני יותר לשאול היא לא “כיצד חברת קידום אתרים תתרום לי לעסק?”, אלא – “כיצד בכלל נצליח להישאר תחרותיים ולנצל את יתרונות הטכנולוגיה ואת רוח התקופה בלי סיועה של חברת קידום אתרים לצורך קידום האתר שלנו?”.

למה להשקיע ולשכור חברת קידום אתרים ולא לעשות זאת בעצמנו?

זוהי שאלה שעלולה להישאל על ידי מי שאינו ממש מכיר מקרוב את התחום ולא ניסה בפועל לקדם את האתר שלו ולהישאר תחרותי בקידום האתר לאורך זמן בתחום בו הוא עוסק.

קידום אתרים בגוגל, וספציפית קידום אתרים אורגני, הוא כיום תחום נרחב ועשיר ביותר בו רמת התחרות הממוצעת היא כאמור גבוהה מאוד. על מנת להצליח לקדם את האתר בהצלחה יש להיות בקיאים בתחום של בניית אתרים (עד לרמת הקוד ממנו מורכב האתר וכיצד מתייחס האלגוריתם של גוגל לקוד זה), באינספור הכלים המקצועיים שמעמידה גוגל לרשותם של בוני ומקדמי אתרים, בכללים המרכיבים את תחום הקידום האורגני וב”טריקים” הרבים הקיימים בתחום זה ובעולם השיווק הדיגיטלי בכללותו.

עבור בעל עסק ממוצע אשר מעוניין (ובצדק) גם לקדם את האתר שלו בגוגל בצורה יעילה, אין יותר מדי סיכוי להצליח לעשות זאת לבד בהצלחה. בעוד מדובר בתחום בו יש להתמקצע וללמוד מן היסוד, לבעלי עסקים קיימים כבר יש תחום כזה בו הם עסוקים, וכל ניסיון “לעשות זאת לבד” במקביל לניהול העסק עצמו נידון להיות ניסיון בלתי רציני, אשר לא יצליח להתחרות באתרים של עסקים אחרים לאורך זמן.

מה עושה חברת קידום אתרים בפועל?

בין שלל הפעולות שאמורה חברת קידום אתרים מקצועית לעשות עבור העסק שלכם והאתר המייצג אותו באינטרנט, ניתן להציג כמה מהמרכזיות והחשובות ביותר:

בדק בית – חברת קידום אתרים מקצועית בגוגל תבצע בדיקה ראשונית ומקיפה של מצב האתר שלכם ותפעיל בדיקות וסריקות שונות על מנת לעשות זאת בצורה מעמיקה ויסודית, תמנה ותעדף את הבעיות הקיימות באתר ותסביר לכם בשפה מובנת ופשוטה מהן אותן בעיות, מה נדרש על מנת לתקנן ומה באופן כללי מומלץ לבצע באתר שלכם על מנת לקדמו אורגנית מכאן והלאה בצורה אפקטיבית

קידום אורגני ארוך טווח – חברת קידום אתרים בגוגל תלווה אתכם לאורך זמן ובאופן קבוע ותבטיח כי האתר שלכם פועל בצורה חלקה ורצויה, מתקדם בעקביות במעלה תוצאות החיפוש הרלבנטיות ובונה לעצמו מוניטין ברשת ומיקום טוב ויציב בחיפושים של מילות מפתח וביטויים רלבנטיים שונים

ליווי בהקמת אתר או מעבר לאתר חדש – בעוד חלק חשוב מפעולות הקידום האורגני צריכות להתבצע ברמת התשתית של האתר ועוד בזמן בנייתו, חברת קידום אתרים מקצועית תלווה אתכם (או את אנשי המקצוע שיבנו עבורכם את האתר) כבר משלב התכנון והבנייה של האתר. כמו כן, כאשר מעבירים אתר קיים לכתובת חדשה ולאתר חדש חשוב לעשות זאת בליווי צמוד ומקדים של חברת קידום מקצועית, על מנת שלא לאבד את היתרונות שהושגו במאמצי קידום האתר הישן עד כה

שמירה על ניקיון המותג – חברות קידום אתרים מסוימות אף מספקות שירות של שמירה על המותג שלכם ברשת ווידוא כי הוא אינו צובר מוניטין שלילי או נפגע כתוצאה מהתקפות מכוונות של מתחרים. זה נעשה, למשל, באמצעות דחיקה של אזכורים שליליים של המותג שלכם בגוגל, שיפור מתמיד של התדמית הציבורית של העסק והאתר ועוד.

כיצד לבחור נכון חברת קידום אתרים?

במידה ואתם משתכנעים בנחיצות ובחשיבות הרבה של עבודה עם חברת קידום אתרים מקצועית עבור אתר העסק שלכם, וודאי תגלו במהרה כי בשוק פועלות חברות קידום אתרים רבות, ובמסגרת התחרות ביניהן ייתכן כי ינסו לשכנע אתכם בכל צורה אפשרית כי כדאי לכם לשכור דווקא אותן, ולא חברת קידום אחרת. כיצד תדעו, אם כן, איזו חברת קידום לשכור? ובכן, ישנם כמה כלים פשוטים שחשוב לאמץ בעת בחירה של חברת קידום אתרים לעסק שלכם –

המלצות – בקשו לקרוא המלצות של לקוחות קיימים ושל לקוחות עבר של אותה חברת קידום. כמו בכל שירות חשוב, גם כאן קיימת חשיבות עצומה לביקורות, חוות הדעת, תלונות ושבחים של בעלי אתרים ועסקים אשר עבדו ועובדים עם אותה חברה, ויכולים להעיד ממקור ראשון על טיב שירותיה. ספציפית, בררו האם לקוחות אלו עובדים עם אותה חברה לאורך זמן. קידום אורגני אמור להיעשות לטווח הארוך…

סקפטיות בנוגע להבטחות חשודות – כאשר תקבלו הצעות מחברות קידום שונות סביר להניח שחלקם ילוו בהבטחות שונות, לרוב הבטחות שווא, דוגמת פרק זמן מקסימאלי עד שהאתר שלכם יגיע למקום הראשון בגוגל וכד’. באופן כללי, לא באמת ניתן לדעת מראש שום דבר בוודאות מלאה ומוחלטת בקידום אורגני (אחרת הוא לא היה אורגני…), וגם אם ניתן להעריך בצורה מושכלת ומדויקת, לא ניתן אף פעם להתחייב באופן החלטי ליעדים ספציפיים מסוימים, ולעמוד בהתחייבות במאה אחוזי הצלחה. לכן, השתמשו בזה – אם חברה מסוימת מציעה לכם עולם ומלואו ומתחייבת להבטחות קונקרטיות וטובות במיוחד – היזהרו מחברה זו שבעתיים.

תמיד עדיף ללכת עם מי שמגלה איפוק ואינו מנסה “לקנות” אתכם בכל מחיר.

ניתן להמשיך ולפרט את היתרונות של עבודה עם חברת קידום אתרים מקצועית, אך מידע רלבנטי נוסף תוכלו למצוא פה באתר, תחת נושאים ספציפיים מעולם הקידום האורגני. מה שחשוב לזכור ולהבין הוא כי קידום אורגני איכותי הוא חשוב במיוחד עבור כל עסק, וכי הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בתחום זה.

שנדבר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לכם עוד שאלות? אנחנו כאן