מחירון פרסום כתבות עם קישורים

מחירון פרסום כתבות עם קישורים

קישורים חיצוניים לקידום אורגני – מדוע מומלץ לעבוד עם שירות קניית קישורים?

בניית פרופיל קישורים חיצוניים היא פעולה מרכזית וחשובה עבור קידומו האורגני של האתר שלנו. קיימות מספר דרכים שונות לעשות זאת, חלקן אפקטיביות יותר וחלקן פחות, אך על מנת להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הרלבנטיות של גוגל ולהישאר שם לאורך זמן חייבים לבנות פרופיל קישורים נכנסים כלשהו, וכמה שהוא יהיה מקצועי ו”חזק” יותר, כך האתר שלנו יקודם ביתר אפקטיביות.

אחת הדרכים המומלצות ביותר לבנות פרופיל קישורים חיצוניים אפקטיבי וחזק היא שימוש בשירות קניית קישורים, ובחירת שירות מקצועי ואיכותי כמובן. על מנת להבין מדוע מומלץ להשתמש בשירות מסוג זה כדאי להבין קודם מהם בכלל קישורים נכנסים (או “חיצוניים”), מהי תרומתם לקידום האתר שלנו ובהינתן זאת – מדוע דווקא שירות קניית קישורים היא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר?

פרופיל קישורים חיצוניים לאתר – במה בדיוק מדובר?

נתחיל בבסיס – מהם בכלל קישורים נכנסים/חיצוניים? ובכן, אלו הם קישורים (לינקים) המופיעים בתוך תוכן המפורסם באתרים אחרים, שאינם האתר שלנו. לחיצה על קישור שכזה מובילה לדף הבית באתר שלנו (האתר אותו מנסים לקדם), או לדף ספציפי בו. קישורים אלו יכולים להופיע בתוך תוכן שיווקי או בתוכן רגיל, ועדיף שיופיעו במסגרת תוכן אשר עוסק בנושא בו עוסק האתר שלנו, תוכן המעניק אינפורמציה אמיתית וערך מוסף של ממש לקוראים. פרופיל קישורים חיצוניים הוא אוסף של כלל הקישורים החיצוניים הנמצאים באתרים אחרים ומקשרים אל האתר שלנו. עבור אתרים המקודמים בצורה מקצועית בונים פרופיל קישורים שכזה לאורך זמן, ומוסיפים עוד ועוד תוכן מדי חודש. כך נבנה פרופיל קישורים נכנסים אל האתר, רחב ומבוסס.
קישורים חיצוניים הם אחד הנדבכים המרכזיים בעולם קידום האתרים, בפרט קידום אורגני. ההיגיון העומד מאחורי תחום זה הוא כי סוג וכמות הקישורים הנמצאים באינטרנט ומפנים אל האתר שלנו מהווה אינדיקציה טובה עבור אלגוריתמי החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים, בנוגע לאתר שלנו – עד כמה הוא עדכני ומציע אינפורמציה ו/או שירותים אלו ואחרים אשר חשובים עבור גולשים. אתר אשר “נהנה” מהפניות רבות ושונות המופיעות באתרים שונים ברשת, הוא בדרך כלל אתר איכותי המציע ערך מוסף של ממש לגולשים המתעניינים בתחום בו הוא עוסק. לכן יש לגוגל אינטרס להציע אתרים אלו לגולשים במיקום גבוה יחסית בתוצאות חיפוש רלבנטיות.

האתגרים שבבניית פרופיל קישורים חיצוניים


אין כיום מחלוקת על החשיבות העצומה של בניית פרופיל קישורים חיצוניים עבור אתר שמעוניינים לקדם ביעילות, אך בניית פרופיל שכזה אינה עניין של מה בכך. מי שאינו בקיא בתחום של קידום אתרים אורגני ומשתמש בטכניקות קידום שונות כבר שנים רבות, פשוט אינו יכול להבין מהו האתגר הכרוך בבניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ואפקטיבי באמת, עד שאינו מתנסה בכך בעצמו.
על מנת שפרופיל הקישורים הנכנסים אכן יהיה מוצלח ואפקטיבי צריך לדאוג כי הקישורים מגיעים מאתרים שונים ומאתרים “חזקים” יחסית (אתרים המושכים אליהם כמות יומית גדולה של גולשים, מוכרים לגוגל מזה זמן רב וכו’), כי הם מתווספים בתדירות מסוימת ולא בקצב מהיר או איטי מדי, כי התוכן ממנו יוצאים הקישורים הוא תוכן איכותי, אותנטי ובעל רלבנטיות לנושא בו עוסק האתר וכיוצ”ב.
לא פשוט כלל לדאוג לכל זה ולהצליח לעשות זאת בפרק זמן סביר יחסית, על מנת להתחיל ולראות את התרומה של הקישורים הנכנסים לקידום האתר. בדיוק לשם כך קיימים שירותים ייעודיים שונים בהם ניתן להיעזר.

שירות קניית קישורים

וכאן נכנס לתמונה שירות בניית קישורים. זהו שירות מיוחד המוצע לבעלי אתרים ולמקדמים/ות, במסגרתו ניתן לקנות את הזכות להעלות תוכן (בו מוטמע קישור המפנה אל האתר שלנו) אל אתר “חזק” ופעיל, מהסוג שנדרש על מנת שהקישור אכן יהיה אפקטיבי.
שירות מסוג זה מוצע על ידי כמה וכמה אנשי מקצוע וחברות כיום, כאשר לרוב מדובר באנשים בעלי רקע בעולם קידום האתרים והאינטרנט בכלל, אשר מחזיקים בקשרים עסקיים עם אתרים וותיקים רבים ודואגים עבור לקוחותיהם לכל עניין הפרסום באתרים אלו.
במקרים מסוימים ניתן להזמין במסגרת שירות קניית הקישורים גם את התוכן עצמו, מכותבי תוכן מקצועיים.
בכל מקרה, מדובר בדרך המוכחת והיעילה ביותר לבנות במהרה פרופיל קישורים חיצוניים איכותי באמת, ולהבטיח כי אנו עושים את כל מה שניתן למען קידומו המהיר והיעיל ביותר של האתר.

 

שירות קניית קישורים – כשרוצים את הקידום הטוב ביותר עבור האתר שלנו

כבעלים של אתר אינטרנט, בפרט כאשר מדובר באתר של בית עסק או ארגון כלשהו, נרצה לרוב לקדם את האתר שלנו בגוגל בצורה היעילה ביותר ולהביא אותו להופיע באופן קבוע ולאורך זמן באחת מתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, עבור מילות המפתח הרלבנטיות. במקרים רבים, שירות בניית קישורים יכול להעניק דחיפה משמעותית למערך הקידום האורגני של האתר.
מהו בעצם שירות קניית קישורים ומדוע הוא רלבנטי וחשוב כל כך עבור קידום אורגני יעיל של האתר? במידה וגם אתם מנסים לבנות פרופיל קישורים חיצוניים עבור האתר שלכם (או האתר שאתם מקדמים) – מה חשוב לבדוק ולוודא בטרם בוחרים שירות קניית קישורים זה או אחר?

מהו שירות קניית קישורים ומדוע חשוב להכירו?


שירות קניית קישורים הוא שירות המציע ללקוחותיו לקנות את הזכות להעלות תוכן כתוב לאתרים “חזקים” שונים – אתרים בעלי נוכחות יציבה ומורגשת ברשת, בעלי כמות גבוהה של כניסות גולשים מדי יום וכו’. באותו תוכן המועלה לאתרים אלו מטמיעים לינקים (קישורים), אשר לחיצה עליהם מפנה את הגולש/ת אל האתר שלנו – האתר אותו מנסים לקדם. זה מה שנקרא “קישורים נכנסים” או “פרופיל קישורים חיצוניים” – אחת האינדיקציות לגוגל בנוגע לאתר שלנו (כאשר האלגוריתם סורק את הרשת ומנסה לקבוע אילו אתרים הם הרלבנטיים ביותר להצגה בתוצאות עבור חיפוש מסוים) היא כמות הקישורים וההפניות אל האתר הנמצאות ברשת, כמו גם סוג האתרים בהם מופיעים קישורים אלו, מתי הם הועלו לשם וכו’. כלומר, קיימת דרך ספציפית לבנות את פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר. לא ניתן פשוט להציף את הרשת בקישורים אל האתר שלנו ולצפות שזה יעבור ויקדם אותו. האלגוריתם של גוגל מתוחכם הרבה יותר מכך…

בעיקרון, נראה כי כל בעל אתר יכול לבנות בעצמו פרופיל קישורים חיצוניים – יש ליצור קשר עם בעלי אתרים אחרים, לקנות מהם את הזכות לפרסם אצלם תוכן, לכתוב תוכן רלבנטי ולעשות את כל זה במינון מסוים מדי חודש, שוב ושוב לאורך זמן. רק כך כלי זה יכול לסייע באמת לקדם את האתר, וכשמגיעים למצב הזה, מדובר בסיוע משמעותי ביותר. אך כפי שניתן להבין, קיימים אתגרים משמעותיים רבים – בתור התחלה, לא פשוט בכלל להגיע לאתרים חזקים ולהצליח לפרסם בהם, בטח שלא מדי חודש שוב ושוב. קיים ביקוש רב לפרסום באתרים אלו, ואם אין לכם קשר מקצועי או אישי כלשהו עם בעלי האתר או מנהלים בו, סביר להניח שלא תצליחו לפרסם.

כמו כן, יש לכתוב מדי חודש, שוב ושוב, תכנים באותם נושאים ובסגנון מסוים – על התכנים לכלול ביטויים ומילות מפתח מסוימות, אך לא במינון גבוה מדי, על התוכן להיות כתוב בעברית רהוטה וללא שגיאות תחביר או כתיב. מדי תקופה יש לבצע תחקיר של ביטויים ומילות מפתח רלבנטיות וכו’. בקיצור – לא משימה פשוטה עבור מי שאינו מתמחה בקידום אתרים אורגני…

בחירת שירות קניית קישורים

על מנת לאפשר לבעלי אתרים המעוניינים לקדם את האתר שלהם ביתר אפקטיביות לבנות פרופיל קישורים חיצוניים אפקטיבי, מוצעים כיום ברשת שירותי קניית קישורים שונים. בעל המקצוע או החברה המעניקים שירות זה נמצאים בקשר עם אתרים “חזקים” רבים ושונים, ובעצם עושים עבור בעל האתר את העבודה של יצירת קשר עימם וקניית הזכות לפרסם אצלם מאמרים וכתבות.
שירות זה מוכח כיעיל ומומלץ ביותר עבור קידום אורגני אפקטיבי, אך חשוב לבחון ולשים לב לכמה נקודות חשובות כאשר בוחרים שירות מסוג זה –

חשוב לברר מהם האתרים המוצעים לכם על ידי השירות, ולחקור מעט בעצמכם אודות אתרים אלו – מהי תעבורת הגלישה שלהם? עד כמה הם פופולאריים? כמה זמן הם באוויר ומהו הדירוג שלהם בגוגל עבור ביטויים ומילות מפתח רלבנטיות?
באיזו תדירות מציעים לכם לקנות קישורים ולפרסם תכנים עם קישורים המפנים אל האתר שלכם? על פי רוב, התדירות המומלצת היא כמה מאמרים בודדים מדי חודש, אך באופן קבוע ולאורך זמן.

כמו כן, יש לשים לב האם שירות זה מציע לכם גם שירות כתיבת תוכן, והאם המחיר שמציעים לכם כולל גם את כתיבת התכנים עצמם? בדרך כלל, זהו הפתרון הריאלי והנוח ביותר עבור בעלי אתרים – במסגרת השירות דואגים להם גם לכתיבת התכנים (על ידי כותבי תכנים מקצועיים המנוסים בכתיבה עבור קידום אורגני), כך שבהקשר זה הם לא צריכים לדאוג לשום דבר באופן שוטף.

בהצלחה!!!!!!!!!

שנדבר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לכם עוד שאלות? אנחנו כאן